Brak bloga na głównej

Jeśli na stronie głównej nowości płynnie przechodzą w produkty polecane, to zerknij do bloga (o ile masz napisane jakiekolwiek artykuły 😊 )

Wybierz kolejno „Wygląd i treści” -> Blog -> Lista wpisów.
W tym miejscu ustaw Aktywność jako aktywna oraz checkbox przy „Strona główna”. Sugerujemy ustawiać jako aktywne wielokrotności 2 postów, nie więcej niż 6 sztuk.

Sugerowany rozmiar obrazu dla bloga to 1200px x 900px

 

Aktualizacja Bloga.
W ciągu ostatnich miesięcy szablon był często aktualizowany.
Jedną z najciekawszych nowości jest schema Blogowa. Jeśli prowadzisz bloga sklepu (a powinieneś/aś!), to istniejąca Schema (Architektura pod SEO) karty blogowej została podniesiona na poziom żywcem wyjęty z allegro.

Standardowa karta blogowa, zoptymalizowana przez nas pod treść SEO:
https://sklep.growcommerce.pl/sklep-internetowy-shoper

I teraz zobacz co widzą na tej stronie roboty google.
Kliknij tu:
https://search.google.com/test/rich-results

Wklej tam adres naszego artykułu blogowego:
https://sklep.growcommerce.pl/sklep-internetowy-shoper

No i powinno być pięknie i zielono 😊

Co to wszystko oznacza? Że google w super łatwy sposób odczyta naniesione treści. Będzie wiedział, że Twój sklep to napisał. Że sklep należy do danej firmy, że takie jest Twoje logo i tworzysz tak dobre treści. Realnie całość przełoży się na ogromny wzrost widoczności SEO. Dlatego moja porada: pisz artykuły od pierwszego dnia prowadzenia sklepu. Odpowiadaj na zapytania Twoich klientów. Pisz na tematy trendy – zobacz czego szukają klienci na Twoich grupach branżowych i podaj im odpowiedzi w formie bloga.

Jeśli z pewnych przyczyn dostaniesz jakieś pytanie od klienta na maila, i to pytanie się powtarza – stwórz taki artykuł na bloga. Inni ludzie pewnie też googlają za tym rozwiązaniem. W ten sposób my jako GrowCommerce na naszym blogu rozwiązujemy problemy ludzi, którzy zapytują o dane problemy na grupie Facebookowej związanej z Shoperem.


Czy ten artykuł był pomocny?