Przy edycji tych elementów warto jedynie pamiętać, że możemy zmieniać treść nagłówka i ewentualnie go „spolszczyć” jeśli wersja angielska jest dla Ciebie zbyt postępowa:
Poprawnie ustawiony moduł powinien być w formacie lista pozioma, przewijana jak powyżej. Możesz włączyć lub wyłączyć checkbox przy przewijaniu automatycznym produktów.
Bestsellery, promocje i nowości mają w szablonie unikalną funkcję: operują metkami produktowymi.
Dotychczas w sliderze promocji, te produkty nie miały „metki” promocji. Wprowadził to dopiero nasz szablon. Oprócz obsługi promocji i nowości (które były widoczne w obrębie sklepu np. kategorii ale nie na sliderach), teraz także dodaliśmy obsługę bestsellerów.
Metki bestsellerów pobierają się dla produktów, które widoczne są w sliderze. W związku z tym: jako bestseller zostaną oznaczone wszystkie produkty widoczne w tym sliderze. Zostaną one oznaczone na całym sklepie!
Jeśli dany produkt jest bestsellerem, ale także jest też na promocji, to metka promocji wyświetla % rabatu, zamiast jedynie informacji o promocji i bestsellerze.
Ten screen pochodzi z czasów pisania instrukcji: stycznia 2023 roku.
Tak wygląda ta sama kategoria w sierpniu 2023 roku. Widać progres w zmianach widoku produktów?