3. Ustawienia wyglądu czatu

W tym momencie powinieneś/aś mieć już uruchomiony przynajmniej czat na sklepie. Jeśli nie, to jak zwykle -> wracaj do poprzednich poradników. 

Jeśli jesteś w miejscu zakończenia poprzedniego poradnika, nic nie klikaj. Jeśli jednak zaczynasz na świeżo i widzisz domyślny panel widoku appki:

 

To kliknij ponownie ikonkę menu "Zarządzania kanałami". 

 

Odnajdź na liście nasz widok czatu i kliknij na ołówek edycji:


Ustawienia z zakładki "Ogólne" zostaw, ale odpal te z zakładki "Dostosowywanie":

Teraz lecimy z sugestiami co do wyglądu czatu. Możesz się mną sugerować, ale nie musisz. Możesz wpisać cokolwiek, jeśli wizualnie Ci się podoba :)

 

Dostosowanie wyglądu czatu

Typ ikony nie zmieniam, ale Ty bez problemu możesz klikając na nią:

 

Kliknij za to kolor i wybierz swój kolor przewodni. Ja w widgecie czatu używam koloru prawie czarnego tj. #222

Odznaka online czy ma się pokazywać - to już zależy od Twoich preferencji, ja nie pokazuję żeby ewentualnie nie "odpychać" klienta że nie jesteśmy online - więc ja zostawiam brak.

Nic więcej tu nie zmieniam i klikam "Zapisz" z tymi ustawieniami:

Możesz w tej chwili ponownie kliknąć ikonkę "Edycji" przy naszym kanale i wybrać trzecią zakładkę - "Widoczność". 

Tam znajdziesz możliwości ukrycia widgetu na danych stronach, na mobilu. Możliwości masz sporo, ale ponownie - ja tu nic nie zmieniam.

Po tych zmianach nasz widget kontaktu nadal jest brzydki, ale ikonka czatu zaczęła wyglądać nieźle:

 

Dostosowanie wyglądu całego widgetu

Wybierz w lewym rolnym rogu "Ustawienia" i z sekcji "Ustawienia widżetu" znajdź "Ustawienia przycisku":

 

Znajdziesz tam opcję ustawień tego jak wyglądać powinien przycisk na komputerze oraz na telefonie. Po prawej stronie masz też wizualizację tego jak będzie wyglądał przycisk na Twoim sklepie:


Żeby jak najbardziej Ci ułatwić, podrzucam moje ustawienia czatu na naszym sklepie GrowCommerce:

 

Czyli po kolei zmieniamy:

  • Motyw kolorystyczny na #222
  • Rozmiar przycisku na "Medium"


  • Promień zaokrąglenia krawędzi na 13%
  • Przesunięcie osi Y 120px


  • Prędkość pulsacji na 2900ms
  • Tekst ikony usuwam
  • Tytuł przycisku to "Skontaktuj się"
  • Opis pusty
  • Etykieta przycisku - Twoja marka np. "GrowCommerce"


Taaaadaaaa:

 

Nie zapomnij kliknąć "Zapisz"

 

Po zapisaniu możesz wybrać jeszcze zakładkę mobilną:

I tu adekwatnie zmieniasz ustawienia. Wrzucam Ci widok tego, jak skonfigurowałem nasz sklepowy widget, aby nie kolidował z elementami Moderna 3.0:

 

Ustawienia:

Zmieniamy:

  • Motyw kolorystyczny na #222
  • Rozmiar przycisku z "Large" na "Medium"
  • Pozycja: "Left"


  • Przesunięcie w osi Y 133px
  • Prędkość pulsacji na 2900ms
  • Wszystkie elementy tekstowe usuwam, dla samej ikonki:



    I ustawienia mobile są też gotowe :)

Nie zapomnij kliknąć "Zapisz"!

 

 

Powiązane artykuły


Czy ten artykuł był pomocny?